Semakcy Arkadaşlar 35+6 da ikiz bebek dünyaya getirdim 31 gün oldu küvezdeler çok büyük sıkıntıları yok ama yine de üzülüyoruz sütüm ikisine de yetiyo ama bana göre süt az bazen çok az geliyo önerileriniz nelerdir
dd34_ Semakcy rezene kimyon çayı içiyorum bol helva yiyorum bide ıspanak ve kompostu içiyorum sürekli hep bu döngü hem gaz yapmasın diye hergün yiyorum
baskayaa Semakcy geçmiş olsun umarım sağlıkla kavuşursunuz benimde 36.haftada erken doğum oldu oksijen desteği alması gerekiyomus Yenidoğan ünitesinde 3.gunumuz sizin ne için kalıyor bebekleriniz 31 gündür süt arttırmak içinde beyaz lahananin yapraklarindan çok az ısıtıp birer yaprak goguslerinize koyarsanız kanalları çok iyi açıyor birde lohusa şerbeti içmek artiriyormus özellikle yatarken içmek denemedim henüz ama uygulayanlar etkisini görmüşler
Elif_Ulus Semakcy çok geçmiş olsun öncelikle Rabbim şifa versin … sütün mucizesi anca su , tabi çay ve diğer gıdalar yardımcı oluyor ama suyun yerini hiç bir şey tutamaz❤️
Zezoli Merveblt38 Ebe bı arkadaşım var o çayın sütü arttirdigini söyledi fakat anne sütünün besin değerlerini düşürdüğünü soyledi.
Semakcy Doktor rezene karışık çay önerdi bi Marka hatırlamıyorum adını ama yarın siizn dediğinize de bakarım çok sağolun
Serendipity dd34_ rezene ve kimyon gazi aldigi icin mi yoksa sut arttirici olarak mi oneriliyor acaba? Bir de nasil iciyorsunuz karistirip mi yada sallama cay olarak ayri ayri mi?
Semakcy baskayaa baskayaa size de cok geçmiş olsun solunum apnesi vardı tedavi oldular 15 gün sürdü o tedavi ilaç veriyolar sanırım suan bizimkiler de küvez içi oksijen alıyorlar genel durumları çok iyi Yoruluyorlarmıs nefes alırken bide kaşıkla süt verdiklerin de yutmayı bilmiyorlar mıs onu bilseler beni emzirmeye çağıracaklar bekliyoruz öylece allah sağlık sıhhat versin endişe etmeyin hiç belki sizin bebeğiniz o kadar bile kalmaz
Bsmlh baskayaa 36 erken zaman degıl diyorlar ama benımde dayanırsa 36 alacak yine küveze girerim dr 36 ve üstü artık normal diyor 😔 saglıkla gelsın bebegınız evınıze inşallah🤲
baskayaa Semakcy Rabbim hepimizi sağlıkla kavuştursun inşallah sagsalim kavuşalim benim bebeğim de oksijen desteği veriliyor biraz da enfeksiyon çıkmış antibiyotige başlamışlar inşallah sağlıklı olsunda sabrederim ama beni emzirmek için hiç çağırmadilar
Semakcy baskayaa yok ben de gitmiyorum suan sıkıntı bitince anne bebek alıştırması içi bir iki gün hastane de yatacağız bi an önce gelsin bebişlerimiz ins
marysmom Rezene, anason kimyon aktardan alıp demliyordum içiyordum. Bol sıvı, dereotu, yeşil salata, hurma, kuru incir , bulgur pilavı(gaz yapabilir ama kimyon dökersin).
Semakcy marysmom ah o sıvı normal de cok sıvı tüketirim de hamililelik de sürekli tuvsldfe gitmek den Çok soğudum içmek istemiyorum zorluyorum kendimi 😅
Nur_tanem Bestlak damla eczaneden temin edebilirsin canım o güzel süt yapıyor kuru börülce de güzel süt yapıyor haslayip salata gibi kaşıkla eskilerden öneriydi olumlu sonuçlar geldi 🤗 Rabbim bir an önce meleklerine kavuştursun aynı çatı altında olun inşallah hiç ayrılmayın 🧿😇
baskayaa Bsmlh evet benim doktorumda öyle demişti ama genel olarak bı oksijen desteği alma ihtimalleri yüksek oluyormuş tabiki hiç sorun olmadığı da oluyormuş Rabbim hepimizi sağlıkla kavuştursun inşallah
MgDmr Semakcy bestlak süt artırıcı damla varmış canım. E bebekte de var trendyolda yorumları okudum ben çoğu kişi memnun kalmış bak istersen. Ben de almayı düşünüyorum