Esekoldurengunes Mvi Kız ismi çok aslında, biz kız olursa diye bir sürü isim bulmuştuk. Erkeğe isim koymak daha sınırlı, daha zor.
Mvi Esekoldurengunes bana da tam tersi geliyor erkek olursa birisi mutlaka asaf olurdu çok yakışıyor ☺️
Kimkibu Didi6 1663783938262553783 kez bunu hatırlattıgınız için tesekkürler arastırdım merak etmeyin😊
Yasoo96 Mvi tam olarak ayni seyi yasiyoruz. Hemsireyim bende. Cocuklarla calistim sonra yenidogan yogum bakima gectim. Konulan butun isimleri beynim otomatikman eliyor. Baskasinda duydugum bi isim icime bi turlu sinmiyor 😓😓
Mvi Yasoo96 aynen ya tamı tamına aynı durum ben de hemşireyim çocuk ve asmde çalıştım direk aklıma geliyor yok diyorum 😄
Shsg Mvi bende Miray istiyorum ya. Ama eşim başka bisey diyo kızım başka bişey bizde anlaşamıyoruz bakalım 😏