Swlatmn Eşim çok hastaydi zaten benim de tansiyonum yüksekti badim agriyodu önceki gece annem kaldı bizde mecburen iki de cocugum var onlara bakmak doyurmak adına çünkü baş ağrısından beynim patlayacak gibiydi kalkamadım hiç göğüs kafesi deniyo heralde oradaki kemiklerim ağrıyor çok az da öksürüyorum başka belirtim yok