Dilek_erduann inşallah canım bak kısaca ben bildiklerimi paylaşıyım.
Hemşire arkadaşlarım covidli vakalara bakıyorlardı yoğun bakımda ağır olanlara..
Biri 2 defa oldu hatta
Onlar kendisi kesinlikle ilaç önermiyor hepsini çöpe atmışlar.
Şöyle beslendiklerini söylediler..
Öncelikle gıda olarak dediğim gibi
Kekik çayı
Zencefil çayı
Nanlçe limon
Udi hindi tozu var onu bal ile karıştırıp yediler ( burada bunuda keşfetmşler covide karşı birebire kilosu en son 300 çıkarmışlar)
ilk covid türkiyye yeni geldiğinde ben kilosunu 20 TL’den sordum ama bundan 6 7 ay önce öğrendim 300 TL olmuş.
Onun dışında ateşi çıkarsa soğuksuya bez batır direk koltuk altına anlına koy
Ilık duş yine aynı şekilde
Ateşi normalse sürekli terletsin kendisini bu gibi aslında gribe soğuk algınlığına ateş ve oldugunds ne yapıyorsak aynılarını yaptılar.