busra123 evet canım muhtemelen nisan bende yeni yaşıyorum ama burdan filan okuduklarimdan dolayı nisan olduğu kanısına vardım. Benim gece 4 te pembe bi kanama oldu peçeteye sonra sümüksü hafif kanlı şu sıralar kahverengi regl son günü bitmek üzereyken ki gibi kahverengi