Aybukeasel1 canım bende çok korkuyordum instagramdan ebekadınhürcan ı takip ettim okadar güzel anlatıyorki ilk aylarımda tav oldum eğitim aldık eşimle 3 gün önce içimde hiç korku yok çok şükür birde 2 3 doktor takip ediyorum canlı yayınlarını izliyorum bazen keşke istanbulda olsaydım çok güzel olurdu diyorum dr erhankaraalp le burak özköseyi takip ediyorum bide ankarada zahide küçük var doğum videolarını izlemek zevk haline geliyor Bu 4 ü sayesinde☺️