Pirincveannesi Lulemom benimkide öyle ama bazen sık hissediyorum eşim evde olmayınca karnımı yırtıyo ama eşim evde olduğunda okadar uslu ki şimdidrn babacı oldu bizimkisi eşimde kulağını karnıma koyuyo minik minik hissediyo eşim ama bende onları hissetmiyorum 🤭
Esmadmr 23+1 olduk. Kızım uyutmuyor beni sanki eli yada ayağı alttan çıkıcakmış gibi çok farklı bir his bu 😊
Linasalamandre Nazli34 bağırsak hareketi olsa gebelikten önce de hissedilirdi benzer pıt pıt hamleler. İnsan kendi vücudunu bilir o farklılıklar bebek hareketleri.
Morvy Hakikitosunpasa öyle pıt pıt atmıyor bir kac hafta önce kasıklarımda pıt pıt atıyordu bende heralde damar atıyor diyordum şimdi karnımda tokken ara ara oluyor tek tük dalgalanma gibi birşey hissediyorum bu arada ilk hamileliğim henüz kiloda almadım
Melikeelanur Hakikitosunpasa benim ilk kızımda da sol daydi hep çok hareketliydi bizimde 37 de doğdu ama bunun da cinsiyetimiz kız ama genelde sağ da sola da gidiyo ama kız sol da olur derler ya ilk de de hep solda olurdu hiç sağ da hissetmemiştim insanın kafası karisiyo 😊 cinsiyeti gidince bida sorucam
Hakikitosunpasa Melikeelanur benim önceki kızdı sola nadir giderdi bu erkek genelde sağda bence o batıl inanç ya çocuk nereye isterse oraya gidiyor işte😄
Melikeelanur Hakikitosunpasa tabi öyle hepsi farklı sağlıkla olsunlar da kız erkek rabbim hayırlı evlat versin
Purpura26 Lulemom Tam olarak evet bebeğin hareketleri bunlar diye emin olmam 21. Haftaydı 😃 bu kadar erken fark edenlere şaşırıyorum ama 2. Gebeliklerde daha erken hissediyorlarmış
eslemmesilaa Hakikitosunpasa 19+6yız 17 den beri hissediyorum oğlusumu👶💕az önce hıckırık tuttu galiba aynı yer pıt pıt etti belli bi süre çok güzel birsey ya🥰
Minikannebsr Lulemom 19+5 te hissetmeye başladım biran hiç hissetmicem sanmıştım. Sıkın dişinizi az kaldı
Ozlem23 Hakikitosunpasa şu an içimde bı savaş var bence benimki kendini alacakaranlık serisindeki bellanin bebegi ve gibi zannediyo 😄