ebrarecem ZeynepveMehmet kosla oxiyle geceden suya bastırıp çamaşır makinesinde yıkayınca çıkıyor dediler. Yaptım baya çıktı ufak tefek leke kalan oldu ben onu sorun etmedim açıkçası sonuçta evde giyecek. Sizde deneyin isterseniz.
ZeynepveMehmet ebrarecem Bende deneyeyim. Çoğunu çıkarsında biraz kalsa da önemli değil zaten. Çok teşekkür ederim 😍