Tahmini doğum tarihim 9 mayıs gözüküyor. Ben bir tane 10lu hastane çıkışı, 5-6 tane de 5li hastane çıkışı aldım. 4 tane falan da 0-3 ay yarım kol çıtçıtlı badi aldım. Geri kalan kıyafetlerini ise karışık olarak 0-1 ay, 1-3 ay, 3-6 ay vs gibi 1 yaşa kadar aldım. 1-3 aylıkları da yazlık kısa kollu alt üst takım veya şortlu takım aldım. Ben biraz kıyafet işini abartmışım galiba 😂