Mrs-Ergull Hatice11 her Doktor Farklı bilgi veriyo ben gayet normal bi gebelik geçiriyorum çok şükür 34 te başladı riskli falanda değil o doktoruna göre değişiyo benim doktorumda bebeğin kalp atışını Rahim içi sancını görmek istiyorum o yüzden 34ten sonra başlıyca dedi ve başladık
Hatice11 Mrs-Ergull Doğrudur benim ilk hamileligimde de 36 da basladık,doktorun tercihine göre değişiyor belli ki 😊
Adaaa34 Hatice11 Eeken doğum riski olanlara erken başlıyorlar ben 28 de başlıyorum ama nornali 34 müş sanrım
Mervuras26 Normal de özele gidiyorum ama bu gün devlete gittim orda ki doktor 30 dan sonra nts istiyormuş . Ama kendi doktorum normal gebeliklerde 34 sonrası demişti kişiden kişiye değişiyor sanırım
didem1234 aysesyr_7141 33+5′im. İlk kez bu hafta yani 33′te bağlandım. 32′den sonra bağlıyormuş benim doktorum. 4 haftada bir gidiyorduk, artık 2 haftada bir gideceğiz kontrole.
BurcuLice aysesyr_7141 bende bugün 34 haftalık oldum henüz bağlanmadık bizde nisanın ilk yada 2. Haftası kontrolüm var o zaman bağlarlar nts ye diye düşünüyorum
Miskokulum35 aysesyr_7141 30+1 günlüğüz 33. Haftada gidicez nst için ☺️çok heyecanlıyım 🥳 benim doktor 37.haftada çatı muayenesi yapıyormuş