Hatice11 her Doktor Farklı bilgi veriyo ben gayet normal bi gebelik geçiriyorum çok şükür 34 te başladı riskli falanda değil o doktoruna göre değişiyo benim doktorumda bebeğin kalp atışını Rahim içi sancını görmek istiyorum o yüzden 34ten sonra başlıyca dedi ve başladık