Margaret Herkesin kendi düşüncesi tabi ama ben 6. Aydan sonra ek gıdaya geçişle birlikte tamamen odasına geçirmeyi planlıyorum ha olmadı 1 yaş maksimum kesinlikle daha fazla odamızda yatmasını istemiyorum. O yüzden de 0-6 ay arası-tabi geceleri yanımdaki anne yanında yatacak-gündüz uykularını hep kendi yatağında yapcağım ki o odayı yabancılamasın onun olduğunu benimsesin diye( okuduğum kitaplarda da böyle yazıyordu sonra çocuklar kendisini güvende hissetmeyip hele de büyük yaşlara gelince orada uyumak istemiyor diye) Gün içerisinde oyun oynamalarımızıda onun odasında, kıyafet giyme çıkartma alt değiştirme bunları hep onun odasında yapacağım ki orayı benim diye benimsesin ve kabullensin(gene okuduğum kitaplarda yazıyordu bunlar dediğim gibi) Forumda görüyorum bazen 3-4 sene aynı odayı kullanıyor ya da kullanmayı düşünüyor bireyler bence çok yanlış bir davranış tabi dediğim gibi bence. Sonra düzen benim en takıntılı noktam zaten bebeğin gelişiyle evde bir kargaşa olacak en azından onun odasının olması demek bizim gibi eşyalarının yerleri ve düzeninin olması demek. O yüzden bence çocuğun(herkesin imkanları dahilinde tabi) bir eşyalarının oyuncaklarının olduğı odası olması gerekiyor.