Anne54 hasır avize kaldım trendyoldan kuzey avize , çok memnun kaldım alışverişten fonu da trenyoldan ordan aldım 😊halimiz da bugün gelicek peluş İskandinav tarzda aldım sarardan o da Trendyol 🙈pandemiden bir yere çıkılmıyor malum trendyol sağ olsun valla 🤪oda tarzınıza bağlı aslında nasıl bir şey istediğiniz ,ben daha çok bebek odası takımlarından hoşlanmadığım için sade az öz ve şık tasarladım