Defnenaz Benim çizik atıldı ve 1 adet geçirdim sonra transfer oldu lakin düşük yaptım. Bebek sağlıklıysa işe yarayabilir ama sağlıksızsa yine tutmaz. lekelenme oldu 1-2 gün o kadar. Ağrı, sızı olmadı
Senaesmer Defnenaz anladım herkeste farklilik gosterebilir tabi kide benim hala lekelenmelerim devam ediyor adetim gecikti bilmiyirum son durum ne olur. 3 tedavi haziran dedik ama duruma gire degisebilir kismet bu isler.