Minnosunannesiii supermommm alla alla birdaha bak bakim e devletten bakmıyorsun sağlıkocağı başka sitesi var
[silindi] https://imgyukle.com/i/OQ67Wo Bu testi al canım iste gelsin de felan var eczane de var pahalı ama direk belirgin çizgi çıkıyor
Asli770 supermommm o hic sorun degil doktor keseye bakip kac haftalik oldugunu soyliyip tarihi duzeltiyor canim😍🥰
supermommm Asli770 öncede öyle haftalar tutmuyor dış gebelik mi falan diye sorun oldu ilk anneliğim bilgisizim o yüzden telaş yaptım agladım ettim keseyi gördük ama bebegimin kaybettim
Asli770 supermommm korkma imsallah hersey guzel olur gorursun minigini ama biraz bekle bence oyle git testte cizgi tam netlessin hem keseyide gorursun o zaman