Sdenizbaran Rabiakru ilk zamanlar bende yan yatmaktan zorlanıyordum hamile yastığı aldım hem belime destek veriyor hem karnıma hem alışmak daha kolay oluyor e bebek ten almıştım tavsiye ederim ☺️☺️
Rabiakru Sdenizbaran evet onu bende alıcam sanırım zaten yastık koymaya başladım arrık bacak arama bile sağol tavsiyen için☺️
Dilekcnkn Rabiakru ayy bende 11 haftalığım ama bir rahat değilim gece birden uyanıyorum yüz üstü yatıyorum sonra sırt üstü bakıyorum iyi değil diyorlar sağ sol valla yatamıyorum hamile yastıkları falan var onlardan mı alsam bilemedim sığamıyorum koca yatağa 😂
Rabiakru Dilekcnkn evet işte bende aynı böyleyim normalde kafamı koyduğum yerde uyurdum şimdi uyurken bile suçlu hissediyorum kendimi eşim bile diyor bazen ben gideyim rahatsız oluyorsan diyor 😂😂
Susam1 Rabiakru olma olma benimde ilk ama artık dünya elimizin altında merak ettiğini aç doktorlardan dinle canım ben öyle yapıyorum
Ozgu_momy Rabiakru 27. Haftaya kadar istediğiniz pozisyonda uyuyabilirsiniz , ayrıca hep sol diye bir şart ta yok tamamen hurafe (27. Haftadan sonrasında da )
Aysenurctn32 Rabiakru benim de kuyruk kemiği çıkıklığım var. Sırt üstü yattığımda kasıklarıma ağrı giriyor gece uyanıyorum. Yan yatsam bu sefer de kuyruk kemiği sinirlere baskı yaptığı için bacaklarıma ağrı giriyor yine uyanıyorum..
Rabiakru Aysenurctn32 geçmiş olsun çok. benim öyle bişey yok ama sırtüstü olunca kemiklerim batıyor gibi oluyor
defnosunannesi_ Canim bende 15 hafta 1 günüm karnimda sanki top varda patlıycak gibiyim sağa sola anca dönüyorüm diğer türlü yatamiyorum eşim sarılıyor elini koysa karnıma çekiyorum çok baskı oluyor kilo almadım 4 kilo verdim ama neden bilemiyorum
Rabiakru defnosunannesi_ benimde karnım birden şişmiş gibi geliyor duştayken daha da belirgin hale geliyor yüzüstü uykumda dönüyorum ama uyanıyorum hemen sırtüstü yatınca da pek rahatsızlık olmuyyo ama korkuyorum yine de
Rabiakru patuli 15+1 oldum gece olsun istemiyorum aynı sizin gibi saat başı uyanıyorum ve uykuya dalamıyorum
mlkkk Rabiakru canım henüz haftan erken nasıl rahat ediyorsan öyle yat haftan ilerleyip bebek büyüdükçe sırt üstü yatınca kendin daralacaksın dönme ihtiyacı duyacaksın
BlueMoon Rabiakru bana doktorum son 2 3 ay sırtüstü yatmak cok iyi degil dedi harici özellikle 2.tremestere kadar hic bi farkı yokmuş..
Ozlem23 Bestofatma ben bilmem bana öyle dedi doktor ben uydurmuyorum sonuçta karistirmista olamam 32 de gittim çünkü 24 olsa yatma artık sırt üstü derdi hafta söylemezdi