Esra1139 İlki 3aylık düştü, ikinci kanama olduğu halde doğdu çok şükür simdi 3yaşında, 3. 2aylık düştü, 4.ye şu an hamileyim 4 aylık bunda sıkıntı olmaz inşallah. Ama o senin dikkat etmenle alakalı ben düşenlerde çok dikkat etmedim. ama düşmeyenlerde hamileliğimi öğrendiğim günden beri yattım çok iş yapmadım hep dikkat ettim