ikimelekannesii22 Kasım ayında kürtaj oldum. Doktorum 1 adet beklesen yeter demişti ama ben şubat ayında hamile kaldım. 3 ay beklemiş oldum yani🙏🏻 Rabbim sizinde kucağınızı boş bırakmasın, bulupta kaybetmek çok zor biliyorum. Psikolojik olarak çok zor günler geçirdim ama takdiri ilahi işte🙏🏻 İnşallah en yakın zamanda yeni gebelik haberinizi verirsiniz, bizler de bu sefer sağlıkla alırız kucaklarımıza