birbulutolsam merhaba bende 13 haftalık bebeğimi kaybettim. Edward sendromu olmustu bebeğimde, kalbi durdu🥺 sonrasinda genetik test verdik. Bir tüp kan aldılar benden ve eşimden, sanırım kadından 2 tüp alma sebepleri kadında pıhtılaşma var mı yokmu ona bakıyorlar. O yuzden 2 tup alıyorlar. Bir tup genetik icin bir tup pıhtılaşma için, benim pıhtılaşmada sorun olmadığı için bakmadılar.