Herkese iyi akşamlar 12 Mart’ta 8 haftalık hamileyken bebeğin kalbinin durması sebebiyle kürtaj oldum. İlk hamilelikti ama doktor riskeatmamak için genetik test istedi. Testi bugün verdik eşimden 1 tüp benden 2 tüp kan aldılar. Bu konuda yazılanları görüyorum 7 tüp kan alınmış bazı arkadaşlardan umarım eksikbir şey yoktur. Çünkü genetik doktoru sadece kaç düşüğün var diye sordu o kadar. Genetik test tecrübesi olan arkadaşlardan süreci anlatmalarını rica etsem.😊