senemmm123 BurcuP çok teşekkür ederim. evet bizde şimdilik direnmeyip mama ile başladık. her beslenme öncesi boşta olsa meme deniyoruz.sağlık olsun sütte gelir inşallah diyoruz 🙏🏽
Nasippp senemmm123 sen göğsünü tutturmaya çalış süt dolmuştur belki ama akmıyordur pompa al sağ az da olsa gelecektir. geleni kaşıkla yedir göğsünü ver inş hemen gelir Sağlıcakla büyütün
BurcuP Karacam ağrı pompası ayrı bir serum gibi damar yoluyla bağlı size elinizde bir düğmesi var, ağrı geldikçe basıyorsunuz damardan gönderiyor size ağrı kesiciyi. Çok konforlu gerçekten . Ben ilk gebeliğimde kullanmış memnun kalmıştım gene isteyeceğim.
senemmm123 Karacam ayrı bir makina takılıyor size ağrınız oldukça düğmeye basıyorsunuz. ilaç gönderiliyor vücuda.tabi her bastığınızda olmuyor belirli aralık’ları var
senemmm123 Karacam 36. saatim şuan çok şükür ağrım sızım yok. sadece oturup kalkarken hafif pansuman yerim ağrıyor. artmasın diye 2 kez parol tablet aldım o kadar.
Defneprensesannesi senemmm123 icimi rahatlattınız bende 37 haftama ye girdim sancılarım başladı kilosuda sizinkiyle aynı dogunfa küvoze girer diye cok korkuyordum rabbim saglıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 💓
senemmm123 Defneprensesannesi çok şükür girmedik küveze hatta bugün evimize taburcu olduk. 24 saat kaldık sadece hastanede. yenidoğan doktoru da muayene etti hiçbir sıkıntı yok bin şükür darısı başınıza inşallah sağlıkla
berraninannesi senemmm123 rabbim analı babalı büyütsün canım inşallah 🙏 bende epidural doğum düşünüyorum ücret ne kadar verdiniz normal doğum ücreti mi verdiniz yoksa ayrı bir ücrette ödediniz mi ☺️