merhabalar. benim forumda okumaktan en heyecan duyduğum, mutlu olduğum konudur doğum hikayeleri.benim 9 ay boyunca sıfır şikayetle geçen çok güzel bir hamileliğim oldu çok şükür. 34. haftaya kadar kilosu önde giden bebeğim 36. hafta itibari ile kilo almamaya başladı ve suyum azaldı. sıkı nst ve ultrason takibi ile süreci uzatabildiğimiz kadar uzatmaya çalıştık. 36+6 da olan nst de bebekte taşikardi çıkınca serum tedavisi ve kontrol nst ile eve gönderildim.hocam bu sabah aç karnına gelmemi istedi. sabahki nst güzel çıktı ve polikliniğe giderken girdiğim lavaboda pembe bir akıntı farkettim.durumu hocama söyledik ve ultrasona baktığı gibi bebeğin suyunun bittiğini ve hemen alacağını söyledi.yatışım yapıldı on dakika sonra üzerim değiştim ve ameliyathanedeydim.saolsun eşim ve ben sağlıkçı olduğumuz için herkes yanımızdaydı. epidural ve kombine anestezi uygulandı. tüm bilgilendirmem yapıldı bende sayelerinde çok sakindim.çekiştrime ve itmeleri hissettim. on dakika sonra bal yanak kızım yanımdaydı. toplamda 40 dakikada tüm işlem bitti. kuzum 2700 doğdu Allah’a bin şükür bir sıkıntısı yok şuan yanımda. sütüm gelmedi ama tüm önerileri uyguluyorum ve yenilerine açığım. Allah isteyen herkese nasip etsin.tarifsiz bir duygu. ailelerimiz yetişemedi ama saolsun eşim herşeyi yapıyor.Allah herkese enaz benimki kadar kolay, güzel doğum nasip etsin. sorunuz olursa cevaplarım.