yasemin333 canım benim de taaa 35lerden beri ağrım sancım kasılmam var ama hep yalancı 🤷♀️😄 o yüzden ben de dahil herkes sen erken doğurursun 38 görürsen iyi diyorlardı ama 41 olcaz hala yok😐 böyle olunca insan daha çok stres oluyor o yüzden iyisi mi sen 40 da doğurcam diye düşün 😊