Derya3333
29 yaşındayım amh 0.89 ve sol tüpüm kapalıydı. İki defa yumurtalarım toplandı, toplamda 3 adet embriyom donduruldu. Transfer gerçekleşmeden doktorum tekrardan bir rahim filmi çektirmemi söyledi. (Daha önce cektirmistim.) İkinci hsg de sol tüpüm açıldı , o ay ev almak nasip oldu taşınma vs koşturma derken hicbisi anlamadım ve ertesi ay doğal yolla hamile kaldım. Şuan 35 haftalık hamileyim 😊 hiçbir zaman asla diye birşey yoktur bence umudunuzu kaybetmeyin sakın. Çünkü bende bunları yaşarken çok ağladım hatta neden ben diye çok sordum kendi kendime ama herşeyin bir zamanı var dedim sonra ve Allah’ım nasip etti çok şükür. Sizde moralinizi yüksek tutmaya çalışın hatta mümkünse kafanızdan atın bu düşünceyi. Umarım güzel haberlerinizi alacagimiz bir paylaşımda yaparsınız zamanı geldiğinde 😊