Dilara8228 bende 30 a giricem , tutmayı düşünüyorum, eskiden de tutuyorlarmış. Akşam ve sahurda güzel beslendikten sonra gündüz de dinlenerek geçirmeyi düşünüyorum. Şu anda da zaten akşam en son yememle sabah kahvaltım arası 12-14 saate yakın oluyor. Şekerim yok çok şükür. Çocukta aç kalmaz benim depolarımda olanları sömürür. Tek sıkıntı su eğer dayanabilirsem tutacağım. Allah onun gücünü verir inşallah. Niyetim bu yönde .