Tohumum55 ben yatalak demedim ayaklarını uzatarak da kılabilir dedim neden ona takıldin. Belki doktor yat bı sure kalkma diyecek çok zorlarsa kendini. Ayaklarını uzatarak kılarken karnı sıkışacak belki. Kolay olan hangisi ise onu yapmalı. Bebeğinin vebali var üstünde sonuçta, en uygunu en rahatı hsngisyse onu yapmakla mukellef. İlla bişey bulmaya kalkmayın. Bebeği ve kendi için hangisi daha kolaysa onu yapsın.