Rjn5656 bende öyleyim cnm oturarak kılıyorum .. savaşta bile peygamberimiz ve sahabesi nöbetleşe kıldılar bırakmadılar bizim bu durumda bırakmamız doğru olmaz küfre şirke düşürür peygamberimiz öyle bir hadisş var 🥰
Gerçi arkadaşlar yazmış ama doğru sende oturarak kıl kendini zorlama Allah kulları hakkında kolaylık ister.
Bide gebelik ağır yük oyuzden sıkıntı olmaz ben 1 2 aydır oturarak kılıyorum 💋💋💋💋