SultanElmasDemirel O sancılar bende 35. Haftada basladı böyle geldimi 3 5 sn kıpırdayamıyordum. Bebek baskı yapıyormuş öyle dedi doktor ilaç kullandım yürümeyi yasakladı bi süre simdi geçti şuan benimde 38+3 sancım yok hiç ama heran gelebilir belli olmaz :))
Tugbaaa Bende 38 haftalik oldum uykular haram oldu alt tarafim oyle bir agriyorki yatarken dönmek haram oldu benimki kanala girmis arada kasiklarima bisey saplanir gibi oluyir yalanci sancimiki
Rumessa 38+1. Doktor sezaryen dedi ama gün almadım, kendi sancılarımı bekliyorum. Bazen diyorum git al gününü mis gibi al bebeği kucağına💕 Beklemedeyiz. Hayırlısıı inşallah.
Nghanemr Benimde 38+1bir yere toplanma oluyor bıçak batırılıyormuş gibi sancı oluyor kemiklerim acıyor uyurken dönme de zorluk çekiyorum kızlar 10dk da bir wc ye gidiyorum artık gelsin diye bakıyorum yarın kontrol umuz var çatı muayenesi yapıcak doktorum hayırlısı ile evlatlarımıza kavuşalım inşallah
ZeynepDemiraglar Nghanemr aminnn öncelıkle bende oyle yoruldummm dayanamayrum ve acayıp gergınlık sinirde var üzerimde gergın olanlar varmj
zuura Hnfth tatlim al eline gırgırı ve halilarini temizle bebek dönüyormus bu sayede , kuzenim denemisti faydasini gormustu bebek dönmüstü; ama herkeste olacak diye bir sey yok. denemenin bir zarari yok neticede dene bence
Zeytininpeyniri Hiç bir belirtim yok ya 😐 kızlar adet tarihine göre mi ultrasona göre mi doğum tarihi hesaplanıyor benim bir haftalık bi fark var adete göre 39 haftalığım ultrasona göre 38