ZeynepDemiraglar 2gündür yurudugumde Ani sancılar gelıyoe bana yalancı sancı Diyor herkes Rahmime bıçak saplanıyor sanki Birde Karnımın Alt bölümüne Kızlar szdede oluyormu boyle veya yalancı sancı dedıklerı bumu Ara ara gidip Gelıyor yorulduğumda da ?????
Hnfth ZeynepDemiraglar bnde 38oldum bugn belime bıçak saplanır gbi ağrılar giriyor 1haftadır kasılmalarımda çok ama düzenli değl o yüzden çok önemsemiyorum ama bebiş makat pozisyonda bi türlü döndüremedim 🤣🙄🙄😱 doktorum cuma gününe sezeryan tarihi verdi ama hiçççç istemiyorum beklesem döner mi acabaaa
Belinayinannesi19 ZeynepDemiraglar 38+4 kasık ağrılarım var aynı şekilde al tarafım a bıçak sapalir gibi açıyor bide kemikleri ağrıyor tam o bölgedeki bacaklarıma ağrı giriyor sanki damar damar üstüne çıkmış gibi
MucizemiBekliyorum ZeynepDemiraglar benim de karnimin alt tarafina ara sira sanci giriyor ilk girdiginde doktora soylemistim kanala yerlesmeye calisiyor demisti
Esraoztemir ZeynepDemiraglar benimkide ayni canim ayni bicak gibi girip cikiyor sanki😥cok aci veriyor ama oturup dinlendiginde geciyir.
Prnssannesi 37+1 haftalik hamileyim bu haftalarda da var bende normal demişti doktor sendede oyledir çok bisey kalmamış zaten rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 💕
zuura Hnfth tatlim al eline gırgırı ve halilarini temizle bebek dönüyormus bu sayede , kuzenim denemisti faydasini gormustu bebek dönmüstü; ama herkeste olacak diye bir sey yok. denemenin bir zarari yok neticede dene bence
Hnfth ZeynepDemiraglar doktor dönmeyebilir dedi gün verdi ama bi hafta daha beklemek istediğimi söylicem salı günü gidip eğer riskli bi durum yoksa 🙏🏻 Dua edin kızlarda dönsün benm sıpam 😂😂🤣
Aydaozk Hnfth belki son dakika sürpriz yapar annesine 😍🤗 benimki suyunu bitirmiş salı günü inşallah gelecek
ZeynepDemiraglar Belinayinannesi19 evettt Bence aynen öyleyım O zaman ÇOK normal Korkuyorum Yani Gununden önce gelecek diye
LiyaNehir Hnfth hergün mü bilmiyorum ama bir suya 7 defa okuyup içince döner diye biliyorum. İnşallah hayırlısı ile döner canım