esraozbl hiç böyle şeyler düşünüp korkutmayın kendinizi 🤗 benimde ilk doşumum sezeryan genel olmuştum, şimdi 2. Ci sezeryanımı olucam 2 haftam kaldı bunda büyük ihtimal spinal anestezi olurum her ikisinde de ameliyat esnasında zaten hiç birşey hissedilmiyor merak etme 🤗 sonrasında da serumlar ve ağrı kesicilerle minimuma kadar düşüyor ağrılar acılar ilk birkaç gün zorluğu var sonrasında birşeyin kalmaz dayanılmayacak birşey değil yani💁🏻♀️🌸