esraozbl Kızlar 39+4deyim Bugün kontrolde bebiş iri dedi doktorum sezeryan olabilir dedi ve aşırı derece korkuyorum bu sezeryandan bıçak altına yatmaktan sezeryan olanlar fikir verebilir mi çok kötü hissediyorum🙏🏻🙏🏻💕💕
sedardahuseyin esraozbl ah canım bnde 15 gün önce aynı senin gibiydim valla korktum ağladım ama oldu bitti mecburen onun için katlanacan hastaneden çıkınca kendime geldim duşumu aldım nefes aldığımı hissettim 30 dk sürdü ameliyatım
Eymenimmmm esraozbl korkukcak hicbisey yok.kuzum neden korkuyorsunki 2tane sezryan gecirdim ikiside cok pozitif gecti profilime girip okumani tavsiye ederim 💐
NefesDeniz esraozbl Henüz doğumum olmadı ama çok az kaldı sezaryen ile doğum yapıcam. Neden bu kadar çok korkuyorsunuz? Normal doğumda da bir sürü dikişiniz olabilirdi böyle düşünün..kokmayın kendinizi rahatlatmaya çalışın. Şimdi sezaryen olan arkadaşlar postunuzu görüp yazarlar size içinizi ferah tutun. Önemli olan sağlıkla kavuşalım yavrularımıza🙏🏻
Albiina05 esraozbl taze sezaryenli olarak söylüyorum canım ilk gün zor geçiyor. Gazını çıkardıktan sonra yavaş yavaş iyileşmeye başlıyorsun.
esraozbl NefesDeniz amin inşallah bilmiyorum normalden korkum yok almayarak bere geliyor nedense aliklıma hep sonrası tek sağlıklı olsunlarda olcak yani
black8 esraozbl ben de sizin gibiyim. Bebek biraz iri dedi doktor 38+4 oldum şuan, büyük ihtimal 5 Nisan’da olacak doğum. Ama doğumdan çok korkuyorum, tam sizin postunuza denk geldim sezaryen olanlardan destek alacaktım biraz ☺️
NefesDeniz esraozbl Benimde korkum var tabiki ama hep iyi şeyler düşünüyorum. Bebeklerime kavuştuğum anı düşünmeye çalışıyorum böyle böyle kendimi telkin ediyorum. Sizde böyle düşünün Allahım hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin🙏🏻
Mersin33kader esraozbl canım sen hiç merak etme ben iki tane geçirdim şimdi 3. Yolda korkacak bişey yok bebişini düşün çokta iyi geçti benim iki günde ayaklaniyorum sende hiç üzme kendini sağlıkla al kucağına
Mlk8 esraozbl hic korkmayın bende ayni sebepten dolayı sezeryan oldum şimdi 2.bebegimi bekliyorum.Belki bir cok normal doğum yapandan bile daha rahat bir doğum geçirmişimdir.kendine inan ve güven ilk dogum yaptığım gece bile bebeğimin tüm ihtiyaclariyla esim ve ben birlikte ilgilendik.ertesi gün hemen eve çıktım ve normal hayatıma devam ettim.ilk 1 2 gün oturup kalkarken hafif agri olacak ama o da zaten doktorun ilac vercek bebeğinin de mutluluguyla hepsini unutacaksın zaten.onemli o doğum sekli değil senin ve bebeğinin en sağlıklı şekilde kurtulması.tavsiyem bol bol yürüyün ameliyat sonrası ozaman süreç daha kolay oluyor.hayirli doğumlar dilerim
esraozbl Mlk8 çok teşekkür ederim güzel yorumlar gerçekten çok motive ediyor 💕peki dikişler basıl oluyor lazerle mi hayatımda hiç dikişim olmadı😂
Zehrakaan esraozbl ilk cocukta 18 saat sanci cekip en son hemsilere beni bayıltın diye yalvarisim hala doktorun dilinde 🤣 en temiz mis sezeryanmis ( gercekten normal dogum yapanlara saygım sonsuz 🙂)hic korkcak bisi yok bence tamamiyen kendini motive et hep iyi olcam diye şipşak olup bitcek 😉 simdi ki bebisime dans ederek gircem sezeryana 😊
Mlk8 esraozbl yok hayır estetik yapıştırma dikis oluyor yani dikis şeklinde bisey gorunmuyor cizgi şeklinde oluyor.zaten yapıştırma olması sebebiyle de iyileşme daha çabuk gerçekleşiyor ve dikislerin enfeksiyon kapma riskini de ortadan kaldırıyor.
Iremnurr18 esraozbl ben 36 haftalıkken kontrole giderken sezeryana alındım hazırlıksızdım çok korkuyodum ama amelyathaneye girerken bi cesaret geldi ve inanki sadece bebeğimi düşündüm onun sağlığını başka hiç bişey beni korkutamadı ki kan aldırırken bile can çekişen insanım 🥰 tamam acı çekiliyo kolay değil ama bebeğin yanındayken hiç bi acı aşılamaz hale gelmiyo ve o an anneliğin ne kadar yüce olduğunu anlıyosunuz.. Rabbim sağlıkla kucağınıxa almayı nasip etsin
Hayalhira Iremnurr18 neden erken alındın sezeryana benmde erken olucakta o yüzden soruyorum kusura bakmayın