Civciv_geliyor1 PelinAtes kas ağrıları oluyormuş ya genelde maden suyunu öneriyorlar tabi doktorunuza danışın yine
PelinAtes Civciv_geliyor1 inşallah ya eltimde ilk dört ay sorun yaşamış. Bacaklarını yukari kaldirip yatiyomus
nslhhsn9221 Civciv_geliyor1 bende içiyorum bazen bir bazen iki şişe bebeğe de iyi geliyomuş evden eksik etmiyoruz 😉
Civciv_geliyor1 nslhhsn9221 ben Erzincanlıyımda Kızılay’ın Erzincan maden suyu var severiz biz 😂 iyi geliyor bana da şişkinliğe falan
nslhhsn9221 Civciv_geliyor1 bende sivasliyim Sivas’ın İmranlı ilçesinden ama İzmir’de yaşıyorum. Burda sarıkızla filan içiyoruz Kızılay’ın denk gelirse onu da alıyoruz
BegumIscanTunc Civciv_geliyor1 3 ay yatarak geçti mide bulantısı,koku hassasiyeti,baş ağrısı,birde üstüne düşük riskim vardı hep yattım şuan Allah’a şükür iyiyim ama yinede risk geçti sayılmaz dikkat ediyorum 23 haftalık olduk
Civciv_geliyor1 nslhhsn9221 aa yakınız baya 😊 bende istanbuldayım canım bulunuyor burda. Bi ara yoktu Beypazarı alıyorduk nedense sevemedim alışmışım Erzincan’a 😂
Edanue Civciv_geliyor1 inşallah canım oluyo ama korkma bana dediklerinde ben olmaz diye düşünüyodum ama oluyo
Muuciizeemm Civciv_geliyor1 benim çok sürmedi bir iki gün oldu çok az miktarda 7 haftalıkti o zamn 9+4de bıraktırdı doktor sıkıntı olmadığı için sende bırakırsın inşallah bir sıkıntın olmaz
Esraakk seyram Bana kıza benziyo ama göstermedi bir ay sonra tahminde bulunayım dedi merak ediyoruz bizde 4 aylık olduk 😊