Edanue Civciv_geliyor1 inşallah canım oluyo ama korkma bana dediklerinde ben olmaz diye düşünüyodum ama oluyo
Civciv_geliyor1 PelinAtes zaten bende kahverengi lekelenme oldu ama iyi birşey değildi progestan verdi düşük tehditi dedi. Olmaması iyi birşey merak erme 😊
nslhhsn9221 Civciv_geliyor1 hiç bulantım aşermem olmadı koku hassasiyeti oldu hafif rahat geçirdik biz. Tek sorunum bacak ağrım oldu sürekli tekrarliyo ama buna da şükür. Bebişler iyi olsun da her güzelliğin bır zahmeti olacak ❤️
PelinAtes nslhhsn9221 aynen bende de inanılmaz bacak ağrısı vardi hala var. Hamile olduğumu bilmiyordum fıtıktan dolayı bacağım ağrıyor sanıyordum. Hala ağrıyor üst bacağım ve kasiklarım
Ysmn_ckr Civciv_geliyor1 bnmde mıde bulantım kusmam vardı doğandan kahveden tıskınmıstım hep ama 4 aydan sonra geçti
Civciv_geliyor1 biranne_1 evet tam 6 haftalıkken duydum canım tekrar 1 ay sonra gel dedi 10 haftalıkken gidicem. Sen??
nslhhsn9221 Civciv_geliyor1 aynen kas ağrısı diyolar magnezyum eksikliğinden oluyomus ilaç alıyorum magnezyum için dinlenirsem daha iyiyim yorulursam çok ağrı yapiyo
Civciv_geliyor1 PelinAtes lekelenmem geçti şükür progestan fitil kullanıyorum 10 haftalıkken gidicem kontrole inşallah bir sorun kalmamıştır 🙏🏻🙏🏻
Civciv_geliyor1 nslhhsn9221 benimde kolum ağrıyor ya kas ağrısı. Maden suyu da içiyorlar magnezyum olduğu için oda iyiymiş günde 1 tane
Civciv_geliyor1 PelinAtes kas ağrıları oluyormuş ya genelde maden suyunu öneriyorlar tabi doktorunuza danışın yine
PelinAtes Civciv_geliyor1 inşallah ya eltimde ilk dört ay sorun yaşamış. Bacaklarını yukari kaldirip yatiyomus
nslhhsn9221 Civciv_geliyor1 bende içiyorum bazen bir bazen iki şişe bebeğe de iyi geliyomuş evden eksik etmiyoruz 😉