Mrvee7 benim ilk gebeliğimde 26. Haftadan itibaren riskim vardı ciğer geliştirici iğne vurdular sonra aynı sizin gibi tekrar otuzuncu haftalar da risk oluştu 35 haftalıkta iğne vurdular tekrar 35+5 te kızım dünya ya geldi kalbinizi ferah tutun riskli haftaları atlatmış oluyorsunuz inşallah zamanında sağ Salim dünyaya gelir