Sibelezgi Busesaka 8 ay kullandim amaa gece yatmadan 1 tane 5 nisan dogumum onsuz gunum.gecmedi.doktor zarari yokdedi o ilac ollmasa su icemiyordum
Izdemsuna Busesaka 12 haftalığım ben de gece uyumadan iki tane kullanıyorum. İyi geliyor doktorum kullanmada sakıncası yok dedi korkma ben o kadar kötü durumlara geldim ki zofer ampul sürekli serumla veriliyordu korkma yani sorun olmaz.
defnosunannesi_ Busesaka ben kullanıyorum canim 15 haftaligim ilk başlarda ise yarıyordu ama artık bir faydası kalmadı bulantılarımı geçirmiyor sanırım bünye alışıyor ilk başlarda rahatlaiyordu ama bu yan etkisi yok bildiğim kadarıyla
Aysegl_1 Busesaka hayır bi zararı yok bu ilacın 24 haftalık olduk hala içiyorum içmediğim zaman çok kötü oluyorum 👎🏻
shydoll 26+6 haftalık olduk 25 e kadar düzenli olarak kullandım mide bulantım daha yeni geçti. Hiçbir sorun olmadı çok şükür. Doktorun sıkıntı olmaz diyorsa rahatlıkla kullan 😊 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🥰