bus91 Bu soruyu geçenlerde yine sormuştum çalışan bayan için fikir önemli hadi canım anneler neler var bugun menüde bende eve gidince yapayım 😘😘
Eelcinn bus91 ben de çalışıyorum mesai sonrasına da acıkmış oluyorum çok ara öğün yaptığım halde 😅 bizde kıymalı mantı ((dondurulmuş hazır ( güvendiğimiz bir marka ) ) ve salata var 🙊
Ozge890 bus91 hicbisey dolaba bakıyorum yiyecek bisey bulamadım aklıma bisey gelmedi patates yemegi yaparım heralde yapacak başka bisey yokk çünkü dusunuyorum dusunuyorum aklıma başka yemek gelmiyo😔😔
Rana-10 bus91 bende çalışıyorum eve gidince o yorgunluklada yemek yapmam benim için eziyet oluyor😏dünden kalan yaprak sarması var yanına salata yapsam yeter ya
bus91 Eelcinn anne yapımı içli köftem lahmacun mantı var buzlukta ama onları çok sık kullanıyorum eşim isyan etmeden taze bişeyler yapmalıyım 👻
Eelcinn bus91 hahhaha harikaymış yaa anne yapımı şeyleer 😄 bizde kayınvalide yapımı bişeyler vardı hepsini tükettik maalesef 😂
bus91 Rana-10 opo yaprak sarmasını me ara sardın ben hiç o işlere giremiyorum kayınvalidem anneö yaparsa yiyoruz 👻
Merinosunannesii bus91 mercimek çorbası Karnı yarık Pirinç pilavı Mantı(Pilavın yanına olur mu demeyin eşimin midesizliği pilav yaptım dedim mantı da yap dedi 😂) Kaymaklı künefe Baklava Salata
bus91 Merinosunannesii kunefe baklava?? Sizde ziyafet var hangı şehırdesınız bizde gelelım bi eşim ben cok yemıyoruz zaten 😂
Znrr Merinosunannesii canım maşallah ya kaç kişilik ailesiniz ben azar azar 2 tencere yemek yapıyorum 2 gün yesek yine bitmiyo