ElifLeyla Minnakhamis müslin her türlü kullanılan bi ürün bence benim kızım iki yaşına girecek yazın uyurken bile bazen üstüne örterim o yüzden bence ikisinden de alsan iyi olur
Duygu4444 Minnakhamis https://instagram.com/ayscolletion?igshid=7rbae545z9z3 bu sayfaya yaptırabilirsiniz ucuz ve kaliteli :)
Emircan Minnakhamis benimde temmuzda doğumum müslin almayı düşünüyorum canım kışında evlerde olacagımız için içerisi sıcak olur zaten gerek yok diye düşündüm 🥴