Furkan35
Bende hamileleik sekeri vardı insülin kullanıyordum kadın doktorumda beni hastaneye gönderdi git seni bi an önce Doğuma alsınlar dedi yoksa cocuga zarar verir dedi gittim onlarda dedi sen daha 10 gün dayanırsın sancın Yok 10 gün bekledm sancım yine yoktu daha bi 5 gün daha bekletmek istediler ben izin wermedm sonra Doğuma gittik cocuk dogdu odamiza çıkarıldık cok ağladı susmadı ateşini ölctler yüksek çıktı icerde pis su içmiş nefes alıp wermekte zorlanıyordu enfektion kapmış 15 gün küveste ilaç weriolardı 15 gün sonra baktılar eğer daha sorunu olaaydı bi 15 gün daha kalacaktı