Heymen kıyamam sana ya ben de aynı durumdayım 40 haftalık Doğum yaptım bebeğimi hiç emzirmedim bile direk küveze koydular solunum sıkıntısı nedeni ile pazartesi Doğum yapmıştım ne zaman çıkacağı belli değil çocuktan çocuğa değişir dua edelim ben de bebeğimi ağzında hortumla görünce sabaha kadar ağladım durdum çok zor kolay değil Rabbim beterinden korusun yavrularımızı bize bağışlasın dertlerini göstermesin inşAllah 🤲