dilaraky Nasılsınız ne durumdasınız bizim son gün 3 nisandı ama henüz hiç açılmamız yokmuş 5ine kadar bekleyip gelmez 5inde sezeryan olarak ayarladık. Sizler ne durumdasınız açılma oldu mu hiç, ben biraz umudumu kaybettim sanki🙄
Sevdakbn dilaraky bizim de 4 nisan ama henüz hiçbir belirti yok pazartesi tekrar kontrole çağırdı duruma göre suni sancı ☺️
Gllpkr dilaraky bende 39 olcam yarın artık hastanedeyim şuan nstde normal kontrolüm var bakalım nolcak
Nazlideniz91 dilaraky 39+0 oldum, yarın kontrolüm var hayırlısıyla doğum olsun istiyorum. Bakalım umarım hayırlısıyla açılmam vardır kontrolden sonra doğuma alınırım ❤️🤭
crescent_ dilaraky bugün gittim son kontrole. 40+4′üm. 5 cm açıklık var ama bebeğim az yukarda ve kanala başını henüz sokamıyor. 2′nci doğumda kanala girmesi daha kolay oluyor dedi doktorum. sancı minik minik var ama istenilen şekilde değil. 2 Nisan Cuma’ya randevu verdi ve suniyle alalım dedi. Nasip artık beklemedeyiz :)
srpgnr Benimde kızım normalden önde gidiyor 1 hafta 3650gram omuzları geniş olduğundan kanala giremiyormuş sanırım sezaryen olacağım
dilaraky Gllpkr benim doktorum hiç nst istemedi her hafta çatı kontrolü yapıyor nst nasıl çıkıyor sizin
Sssevgiii Perşembe günü suni sancıyla başlıcaz hiç açıklık yok ama kafası kanalda bakalım ne olacak şuan 40+1🤷🏼♀️
Oyacool Sssevgiii merhaba bende 40. Haftaya girdim açıklık hiç başlamadığı için ne perine masajı nede suni önerdi doktor . Eğer hiç ilerleme yoksa suni vermek sadece süreyi uzatıp anneyi yorarmış kendiliğinden bir başlangıç olursa eğer suni durumu ilerletirmiş sadece tabii doktorun dediği bu sizde bir doktorunuza sorsanıza boşuna acı çekmeyin isterim sağlıklı doğumlar 🙏
dilaraky Sssevgiii ya benim doktorum hiç açıklık olmadığı için tavsiye etmiyorum çok zor oluyor dedi sizinki ne diyo suni için
dilaraky Sevdakbn anladım suni sancıyla ilgili yorum yaptı mı doktorunuz benimki hiç açıklık olmayınca tavsiye etmem dedi 😕
Sssevgiii dilaraky suniyle deneyip epiduralle devam etçez gerek görülürse tabi istediğim zamanda sezeryana alacak beni ben kendim istedim o süreci yaşamak istiyorum doktorumda herhangi bi sorun görmedi😊
Oyacool dilaraky sanırım doğru bilgi o zaman. Bende normal çok istemiştim hep ona hazırlandım doktorumda zorunda kalmadıkça sezaryen yapmıyor bu sebeple 40. Haftam dolmasını bekliyoruz suni deneyemezmiyiz diye sordum eğer hiç ilerleme olmazsa sadece kendini yorarsın dedi mecbur bu son 5 gün kendi gelirse gelmesini bekliyorum yoksa zorunlu sezaryen olacağım.
Sevdakbn dilaraky bu benim ikinci gebeliğim ilkinde 42 hafta da suni sancıyla olmuştu hiçbir açılma yokken bunda da öyle olur diye tahmin ediyorum daha detaylı konuşmadık
dilaraky Oyacool benim gibi sizinde durumunuz. Bana da 2 gün daha verelim gelmezse 40+2 de sezeryan yapalım dedi
Sevdakbn dilaraky gayet kolaydı canım suni sancı akşam takılmıştı ben sabaha karşı 4 de hissetmeye başladım çok şiddetli değil sabah 9:30 da doğum yaptım sadece 1 saat şiddetli sancı çektim
dilaraky Sevdakbn ya ne güzel maşallah bende istedim aslında ama 15-20 saat çok zorlu bir süreç olur diyince cesaret edemedm :/