10 gündür adet olamadım geciktim bugün doktora gittim kıstım vardı zaten 4 ay ilaç kullandım 3 ay doğum k.h. 1 ayda visanne kist için 15 gündürde folik asit kullanıyorum doktor böyle hamile kalamazsın ameliyat olman lazim dedi başka bi doktor da ameliyat önermem yaşın çok genç hamilelik hiç geçirmemişsin dedi çok yıprandım yıldım icimdeki ateş yaktı kavurdu beni😢😢 ne yapacağımı şaşırdım kist ameliyatı olan varmı olup iyileşip hamile kalan 24 yaşındayım hiç gebe kalamadım 1 buçuk senelik evliyim yada kistle hamile kalan oldumu 6.5 cm kistim var sağ tarafimda ne yapacağımı bilmiyorum hiç anne olamayacakmisim gibi hissediyorum bittim😭😭😭😭