Bade1 benim bebeklerim ikiz şuan 31+4 haftadayiz. 2 hafta önce gittik 1500gramdi 2 hafta sonrası hala aynı dedi bu dönemlerde gelişim de gerilik normalmiş aslında ama ben yinede beslenme şeklimi değiştirdim. Sana da öneririm muz, ceviz,badem, süt, yoğurt,peynir sürekli bunları tüketiyoruz bakalım bu hafta ne olacak gelişim