Merhaba kızlar
32 haftadayım 1420 gram bebegim 2 hafta önce gittigimde 1300 dü 2 haftada cok az kilo almıs ve karında 2 haftalık gelişim geriliği var dedi doktor.
Bu durumu yasayan var mı ne yapmam gerekiyor ve hala calısıyorum. Çalışmam şart değil işten ayrılabilirim hemen dinlenmem vs etkiler mi
çok üzgünüm düzenli ve saglıklı beslendim hep elimden geleni yaptım tecrübelerinizi benimle paylasır mısınız 😔