NeeSalman minebilal doktorum da oğlumun kilosu için aynı hafta da aşağı yukarı aynı şeyi söyledi ama oğlum 2980 doğdu ve sezaryana alırız gibi bir şey hiç söylemedi🙈 ayrıca bana biraz kolaya kaçmak istiyormuş gibi geldi. 4 kilo ile normal doğuranlar var sonuçta.
ada94 minebilal yok ben kendim için demiştim sizin için dememiştim 😂😂😂 yanlış anlaşılma olmuş sorri ☺️
Nurasl minebilal yok canım normalle girip sezeryanla cıktım kordon dolanmış bebeğin 2 kat kalp atışları düşüyordu acil aldılar hemen
minebilal İnsallah Hersey gönlümüzce olsun sağlıkla sihhatle kavuşmak nasip olur sipaciklara 😊🥰 sag salim kolaycana olsun . 😇😊 anneler candir can 🥰😇