minebilal aynı konuşma bizde de oldu bende şurada bekleyim tecrübeli annelerden gelen yorumları 🤗 36+0 3500dü, bi önceki kontrolde de normal istediğimi konuşmamıza rağmen sezeryana yönlendirmek istedi beni, eğer 3800 civarı filan olursa normal deneriz ama 4ü geçerse doğum deformasyonu olur, onun için direk sezeryan yaparız dedi. Hatta normal doğumda oluşabilecek komplikasyonda sezeryana dönemez mi dedim döner de dedi. Bilemiyorum ki. Beni sezeryan sonrası korkuttuğu için hep normal istedim ama.. Sağlıkla inşallah nasıl gelmek isterse öyle gelicek paşa 💕