Tostosunannesiii ben rüyamda test yapıyordum pozitif çıkıyordu uyandım gittim hemen test aldım ve adetime daha 13 gün vardı hafif silik çizgi çıkmıştı sonra hemen gidip kan verdim 226 değerlerim çıkmıştı hamilelik vardı ama adet zamanını bekleyelim dedi hemşire suan 10 haftalık hamileyim umarım sizdede vardır hamilelik