Tostosunannesiii Adetime 10 gün var test yaptım ama tek çizgi çıktı. Sizce normalmi ? Yada ben erken mi yaptım testi 😔 yaşayan varmı bu durumu
Dilekcnkn Tostosunannesiii bildiğim kadarıyla 1 hafta öncesinden yapılıyor ama bazılarıda şüphelinen ilişkiden sonra falan diyorlar ben yaptım kaç gün önceydi bilmiyorum ama çıkmadı kanda çıktı
Melek_55 Tostosunannesiii erken yapmışsın canım ben 3 gün öncesinde yapmıştım çıktı 6gün sonra tekrarla testi
Tostosunannesiii G_M_Z dayanamadım yaptım şiddetli gaz problemım hazımsızlık olunca suphelendım bırde dusuk sonrası hamılelık daha kolay olur dedıklerı ıcın yaptım ama
Dilekcnkn Tostosunannesiii herşeyi hayırlısı olsun inşallah en yakın zamanda çıkar istediğin test sonucu
Ilkayy Tostosunannesiii ben adet günümde yaptığımda bile yavaş yavaş koyulaştı çift çizgi 5 gün varken yapmanız daha mantıklı
Mom053 Ilkayy ben adet günü bir gün geçince yapmıştım erken gebelik testi ikinci çizgi çok çok hafif belli oldu belli bile değildi nerdeyse bu durumda gebeliğimin yeni olduğunu gösteriyor sanırım
ilkgebelik123-_ Ben adetimden 6 gün ince yaptım erken gebelikte çıkmadı adetimden 1 gün önce normal test yaptım en fazla 2 dk sonra hayalet silik çizgi çıktı aynı gün kan verdim değer 18 di yani çok erken yapmışsınız testi
gizemozdemir1990 Tostosunannesiii erken gebelik testi adete ne kadar az kala yapilirsa o kadar dogru sonuc veriyor. Ama 4 gun oncesinde yapmaniz yeterli bence gebelik varsa cikiyor.