aiseerol
okuyunca resmen kendim yazmışım gibi okudum satırı satirina aynı duyguları aynı dusunceleri yaşıyoruz bende 10 haftalık hamileyim kızım 2 buçuk yaşında Allah gönlümüze göre versin ama dediğin gibi benimde ablam olduğu için hep derim yani kız kardeş farklıdır mutlaka olmalı diye rabbim en iyisini bilir