Merhaba arkadaşlar…
İlk hamileliğimde 12.haftada kız gibi denildi ve hiç değişmedi. Çok şükür bu hafta kızım 2 yaşına girecek ve ikinciye hamileyim 💕
10 haftalıkken doktorum birkaç hafta sonra yine cinsiyeti söyleyeceğini belirtti. Ama şehir dışına kayınvalidemin yanına gitmemiz gerekti. Rüyalarımda hep ikiz erkek bir kız gördüğümden, bir kızımız var bir de oğlumuz olsa fikrimden, ilk hamileliğimi zorlu geçirip bunda çok şükür rahat olmamdan dolayı büyüklerimizin ve çevremdekilerin de çeşitli yorumlarından etkilendim 🤭 İlla oğlum olsun demedim ama farkında olmadan erkek beklentisine girmişim. Şimdi 14 haftalığım dün burdaki özel hastanedeki randevuma gittim ki bebeğim iyi mi fln derken cinsiyeti unuttum doktor birden kız deyince hem şaşırdım hem duygulandım. Benim iki ablam olduğu için kız kardeş fikri hep hoş gelmiştir zaten. Sonra doktor kız da yanılma payı olur ama ben kız gördüm deyince cinsiyet merakım geçmedi.
Bu hafta kendi ailemin yanına gideceğiz. Sanırım doktoruma bayramdan sonra görünebilirim o zamana kadar tekrar bir kontrole gitsem netlesir mi? Ah bendeki bu sabırsızlık ☺️ Sağlıklı olsun da Rabbimden gelene amenna❣️ diyerek uzuuuun yazımı sonlandırayım 😂 Sizlerde durum nasıl? Bebeğinizin cinsiyeti değişti mi ya da ne zaman netleşti? 🙄