mustafaveannesii azraaaaa bende tok gittim ve 5 dakika önce çikolata yedim doktor çok hareketli bir rahat dursaa bakıcam dedi🤭😂
bademsekeri42 mustafaveannesii Bende hep kız gördüm rüyamda ama erkek hissedyordum eşimde aynen kız istiyodu çevremdekilerin %80 i kız diyodu ama oğluşum onları yanılttı 🤭🤭
Sumisalii bademsekeri42 insallah benimde doktorum yanilmis olabilir yaa bizde hep erkek hissediyorduk ama kizimiz olucak
mustafaveannesii [silindi] ya benm annemin de Ömer ismi içine ukte kaldı koyamadı kardeşime bende ömer düşündüm ama Mustafa Ömer pek uyumlu olmuyor sanırım tam bilemedm 😂
Minik_kalplim_ mustafaveannesii hayırlı olsun 🙏🏻😍hissediyor muydun peki erkek bebekmi istiyordun yoksa😃
mustafaveannesii Minik_kalplim_ hissediyordum wşim kız dedi ben pğlan dedim ve hamileliğimden beri rüyama girdi hep oğlan bebek gördüm❤️🤭
Minik_kalplim_ mustafaveannesii bende hissettim kız diye eşimde erkek diyordu ama benim hissettiğim çıktı😂
Sumisalii mustafaveannesii ne guzel yaa sevindim rabbim banada kismet eder insallah bendenoglum olsun istiyordum kizim olucak bende yarin detayli usg gidecegim umit ediyorum ki rabbim mucize gostersin erkek olsun